Автомобільний ринок і пов'язаний з ним ринок автомобільних деталей характеризується високою рентабельністю і значними доходами. Незважаючи на загальну кризу, затребуваність автомобілів, як засобів пересування, незмінно зростає. Хоча коливання в економіці знизили обсяг продажів транспортних засобів, ринок автозапчастин продовжує залишатися актуальним в періоди економічних спадів.
Оскільки сьогодні безліч товарів продаються через інтернет, то в мережі можна купити і автозапчастини. Розвиток IT-технологій дозволяє поліпшувати сервіс з продажу будь-яких товарів. Вплив нових технологій робить істотний вплив на всі бізнес-процеси.
Тенденція нинішнього часу в тому, що торгівля невблаганно переміщується в онлайн простір. Не може сказати, що традиційний бізнес повністю втрачає свою актуальність, але масові покупки в мережі активізують розвиток e-commerce. Сьогодні найчастіше використовуються:
- Електронні дошки продажів;
- Магазини в мережі;
- Сторінки для продаж в соціальних мережах;
- Все частіше заявляють про себе торгові майданчики або маркетплейси.
Серед онлайн ресурсів з продажу автозапчастин - Авто.Про визнаний лідер
https://avtopro.ua є успішним проектом, який був створений кілька років тому. Сьогодні торговий майданчик є лідером в електронній комерції в сегменті автозапчастин.
Спочатку ресурс був задуманий як вузькоспеціалізований і залишається таким по нинішній день. Вдале співробітництво продавців автозапчастин та програмістів поклало початок для створення електронного каталогу, мета якого - надавати допомогу автолюбителям в підборі комплектуючих для своїх автомобілів. Сьогодні каталог працює в мережі і допомагає виключати можливі помилки при покупці деталей.
Місія ресурсу полягає в допомозі іншим учасникам ринку автомобільних деталей організувати продажі і отримувати більший прибуток. Для цього компанія Авто.Про запропонувала їм об'єднатися в єдиному інформаційному просторі, де кожному учаснику буде забезпечений сервіс і доступ до важливої для бізнесу інформації.
Нове поняття - маркетплейс
За своєю суттю маркетплейс - поняття нове і ще не всі з ним знайомі. У перекладі з англійської мови - це ринкова площа. З огляду на інтернет реалії, маркетплейс отримав свою назву як майданчик в мережі, де можна купувати і продавати товари, інформацію та послуги.
Розглядаючи поняття маркетплейс з позицій торгівлі можна сказати, що тут немає нічого нового, новим є лише розташування майданчика в віртуальному просторі. Раніше був відомий тільки базар, потім з'явився супермаркет, який перемістився в інтернет. Завданням маркетплейса не є виробництво товарів і послуг, він лише дає користувачеві впевненість і інструменти, що дозволяють робити покупки. Тобто замовники хочуть мати справу з надійними виконавцями, а виконавцям доводиться приймати на віру, що всі замовники реальні.
Для продавців автозапчастин участь в маркетплейсе і його електронному каталозі має особливе значення, так як ринок деталей величезний, відрізняється заплутаністю і великим об'ємом.